НАКРАТКО ЗА МОЕТО УБИВАНЕ...Briefly about my killing

Iliya Georgiev Savov - repression of my human rights of new "democratic" system in Bulgaria.

Чрез споделеното тук искам да предизвикам реакция също и размисъл за морала и нравствеността в България за двуличието на политическата класа да помоля и за фактическа помощ - нещо, на което сме отвикнали, но без което не може. Защото колкото повече страдащи и онеправдани хора има толкова по-слабо и болно е обществото - респективно държавата. И понеже страднията на един човек правят непълноценни и други.

Вашите избраници в Народното събрание знаята отлично този случай! Затова стоя там и прося от тях, защото по Конституция те трябва да работят в интерс на гражданите и да бранята техните права!

За съжаление моето клечене пред тази сграда - символ на българския парламентаризъм ми донесе най-големите огорчения и обиди!

За вашата помощ и дарения:

Илия Георгиев Савов
Моля свържете се с мен на: 0876 289 367
E-mail: iliyasavov@gmail.com
iliyasavov@yahoo.com
iliya.savov@mail.bg


Всичко за мен

Моята снимка
Sofia, Bulgaria
Страницата на Илия Георгиев Савов - тел. за връзка с мен: 0876 289 367 iliyasavov@yahoo.com iliyasavov@gmail.com iliya.savov@mail.bg Занимавал съм се в миналото с журналистика, литературно творчество, публикации в печата. Следвал съм Висш химикотехнологически институт в София. Прекъснах образованието си по лични мотиви и особени съображения. Работил съм и като миньор в уранова мина на 800 метра под земята, като електромонтьор, шлосер, хамалска работа, учител, лечебно профилактична дейност. Брак и семейство: имам три дъщери (една от първия брак, една от втория брак и една осиновена към втория брак). Не подържам контакти по лични съображения и обективни причини. Имам формална адресна регистрация в София жк Младост 1, бл. 70, вх. 2, ет. 1, ап. 1, при майка ми и дъщеря й от втория брак, НО ФАКТИЧЕСКИ ЖИВЕЯ НА УЛИЦАТА! За вашата помощ и дарения: 0876 289 367 Илия Георгиев Савов

петък, 10 юли 2009 г.

Репресиран и дискриминиран от демократичната система! Приемам дарения за лечение, неотложни нужди.





Няма коментари: